|
Регистрация | Файлы | Правила | Альбомы | Дневники | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
22.02.2011, 02:41 | #1 |
Модератор
Регистрация: 06.03.2010
Сообщений: 988
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 23 раз(а) в 14 сообщениях
|
[11193] Optimize visibility update and AI notification code. Optimization decreases amount of visibi
автор: SilverIce
m src/game/Creature.cpp [11193] Optimize visibility update and AI notification code. Optimization decreases amount of visibility and AI notification operations in 8-10 times, and as a result, lowers CPU usage by 30-40% Дальше... |
Пользователь сказал cпасибо: | Amaru (23.02.2011) |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[11046] Optimize and make more safe some transactions in InstanceSaveMgr. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 19.01.2011 22:50 |
[10982] Optimize memory usage of Field class used in DB code. Should also slightly speedup server st | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 07.01.2011 19:38 |
[10808] Small cleanup and optimization in transport current point update. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 02.12.2010 07:19 |
[10805] Remove code duplication in visibility distance check. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 02.12.2010 00:12 |
[9719] Drop very old item amount calculation hack code. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 10.04.2010 07:30 |