|
CMaNGOS Commits Изменения, принятые в официальный репозиторий ядра CMaNGOS. git://github.com/cmangos/mangos-wotlk.git |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
18.02.2011, 02:10 | #1 |
Модератор
Регистрация: 06.03.2010
Сообщений: 988
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 23 раз(а) в 14 сообщениях
|
[11183] Use map type dependent visibility distance for gameobject, dynamicobject and corpse visibili
автор: SilverIce
m src/game/Corpse.cpp [11183] Use map type dependent visibility distance for gameobject, dynamicobject and corpse visibility checks Дальше... |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
[10805] Remove code duplication in visibility distance check. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 02.12.2010 00:12 |
[10288] Unsummon pet if pet direct control spell expire out of visibility range from owner. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 30.07.2010 04:14 |
[10227] Generate gameobject loot only at open spawned gameobject. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 19.07.2010 11:40 |
[10186] Fixed visibility constant refresh problem with pet direct control spells. | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 13.07.2010 01:26 |
[9578] Use ObjectGuid in visibility sets | newsbot | CMaNGOS Commits | 0 | 12.03.2010 22:00 |